Jaky disk doporuci odbornik pro Linux?

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Sobota Květen 4 11:22:54 CEST 2002

Martin Kam? wrote:

> Dobrý den,
>
> jaký disk ATAPI a od kterého výrobce byste doporučili pro vyšší
> kancelářeské zatížení? Stroj má běžet 20 hodin denně, jeden uživatel,
> kapacita 40 GB, deska umí ATA100.
>
> Děkuji za každou radu.
> Martin Kamín

> TIP: Tato konference je dostupna i jako cz.comp.linux

Zdar, pokud chceš na to ukládat data, tak nebrat IBM, pokud projedeš jejich
oficiální stránky tak najedeš i tiskové zprávy typu "Nedoporučujeme delší
běh než 8h/den, Určeno pro pracovní stanice ... ", BB se na nich množí jak
houby po dešti .... (viděl jsem pár posledních IBM, který jsou OK, ale neni
jich moc, nemluvim o dobách IBM < 20GB to byly fakt super).

Miloš