otazky na apache,php,ldap,swap ?

hanz konference na savvy.cz
Sobota Květen 4 12:37:15 CEST 2002

Dobry den,
jiz peknou dobu si lamu hlavu s nekolika otazkama,pomuze mi?

1) na jednom serveru mam apache 1.3.23,php 4.1.2,mysql 3.23.49 s nekolika desitkami
 virualnich www serveru. Nekdy se stane ,ze apache zacne  desne swapovat
i kdyz ma dostatek volne ram (800mb)...naplni 2gb swapak (cele se to odehraje behem cca 10 min).Staci restartovat apache a vse je ok,ale to je na ....Na serveru redhat 7.2,jadro 2.4.17 a atlona na 1,2ghz ....neco sem slysel ,ze nektera amd mely problem s jadrem 2.4.X a swapem ?????

2) kdyz dam df   .... napise to /dev/shm ..co to je ?

3)staram se o sit s cca 100 pc a na vsech jsou outlooky a uz me nebavi se starat o aktualnost
  seznamu emailovych adres... nekde jsem zaslechl,ze outlook umi pouzivat LDAP.
        3a) co to vlasten ldap je? vim ze je to neco ,jako databaze a cetl jsem  http://www.openldap.org/ ,ale nejsem z toho chytry.
         3b) ma nekdo zkusenosti s LDAP a outlook expres 6 ?? nejake informacni zdroje na www ?? nebo je neco lepsiho (misto  ldap)?

Dekuji pekne za ochotu.  .... Hanz