hack RH7.2 pres ftpd

David Toman toman na spszl.cz
Sobota Květen 4 19:48:57 CEST 2002

Dne so 4. květen 2002 17:24 David Wenzel napsal(a):
> a dobre Ti tak! Update wu-ftpd byl vydan uz 26. Listopadu 2001. Tradicne
> dalsi buffer overflow. Zejmena u wu-ftpd to neni nic neobvykleho.
>
> Doporucuji reinstalaci, aplikaci vsech updatu a pokud nepotrebujes
> anonymni FTPko, tak ho zakazat. Vetsina techto utoku je mozna hlavne
> proto, protoze se lze prihlasit anonymne.

diky :)

Je mi jasne, ze je to moje chyba. Nejak jsem se neprinutil u domaciho
pocitace (ktery je na dial-upu s firewallem a to jen obcas) pravidelne
instalovat bezpecnostni zaplaty. Takze jsem jen chtel vedet jak to vlastne
bylo...

Jeste, ze aspon ctu logy :)

--

                S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz
Registered Linux user #247365