PAM modul - login

Pešek Martin konference na gamap.cz
Neděle Květen 5 15:27:18 CEST 2002

Zdravim!
Mohl by mi nekdo osvetlit co se deje, kdyz se uzivatel logne? Respektive
kdyz zvora prvni moznost, tak ma druhou... A tady je muj kamen urazu. Pri
prvnim pokusu o zalogovani me to v pohode da i jmeno usera...
apollo61 login: blllah

tak me to da to "blllah", ale druhej pokus uz je na jinym principu:
login: blllah

a to uz me to "blllah" neda - respektive mozna da, ale ne pres
pam_get_item()
zkousel jsem si dat za tento prikaz vypsani usera
v prvnim pokusu to vypise sprave po napsani usera - ale v dalsich pokusech
uz PRED zadanim usera

Proc se to tak deje? Proc me to proste preskoci fci pam_get_item()?
Diky tomu me to vzdy vyhodi, ze muj modul nezna toho usera....

Doufam, ze jsem to vysvetlil tak, aby to aspon nekdo pochopil.....

Predem dekuji za odpovedi...

S pozdravem Martin Pesek.