CBQ, prakticky priklad

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Květen 6 07:26:36 CEST 2002

> Pratele, prosim vas, polozil jsem jasny pozadavek, pokud mi nechcete
> pomoct a radsi tu diskutovat o necem, o co jsem vam nezadal, tak
> prosim ani nepiste. Pokud je tu nekdo, kdo vi, jak toto napsat a je
> ochoten mi pomoct, at napise, pokud chcete jen hloupe diskutovat,
> prosim ani nepiste. Diky.

Kdyby jste si projel archiv konference, zjistil by jste,
ze na tuto otazku nikdy nikdo nedostal rozumnou odpoved.
viz napr: http://www.linux.cz/lists/archive/linux/131506.html
Nevim, mozna CBQ je zarazeno ve slozce TAJNE.

Ted vazne: Odpoved na tuto otazku by me taky zajimala, muze
nekdo poslat svoje "tc" scripty, ktere resi primo tuto otazku.

Dekuji

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz