Jaky disk doporuci odbornik pro Linux?

Jan Korbel korbel na omnicon.cz
Pondělí Květen 6 08:22:18 CEST 2002

ad IBM byla to jeste uplne nedavno moje oblibena znacka...
bohuzel tenhle tyden jsem na posledni chvili zachranoval data ze svojeho
IBM60GXP 40GB coz je v prubehu mesice uz druhej disk IBM ktery pujde na
reklamaci, ten muj predchozi byl IBM75GXP take 40GB z cehoz je videt ze pri
reklamaci jsem pro jistotu sahnul po novejsim typu bohuzel ani to nepomohlo.
nechci strasit ale ve firme jsme jinak uz vyreklamovali snad 1/3 disku IBM a
to typu 75GXP a 60GXP navic mam spoustu znamych kteri meli IBM taky a
dopadli obdobne a nebo jeste hur :(
jeden znamy ac nedavno tez skalni zastance rychlosti/spolehlivosti IBM
reklamoval disk asi 3x nebo 4x pricemz ten co dostal na vymenu nevydrzel
vzdy vice nez 14 dni a nebylo to v jinym HW navic ted ma seagate a jede bez
problemu.
udajne takoveto vyreklamovane disky chodi do servisu v cr kde udelaji lowend
format, prealokujou spatne sektory a stejne disky davaji na vymenu za
reklamovane, pry se to da poznat i podle nejakych nalepek :(

vse zda se zacalo nejakou technickou novinkou jako jsou sklenene plotny ci
tak neco.

takze vsem Vam radim - ruce pryc od IBM a pokud mate 75GXP nebo 60GXP tak
zalohovat zalohovat zalohovat a pri prvnim problemu zalohovat testovat
testovat... :(

Jan Korbel - korbel na omnicon.cz
GSM: 0604/290462 UIN: 23487453
IRCNet: JackC #cvut #pisek