galeon: x-httpd-php misto index.php

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Květen 6 08:48:15 CEST 2002

On Sat, 2002-05-04 at 21:49, Pavel Kankovsky wrote:

> Aha. Takze Galeon take asi uplne nebyl bez viny. Nicmene by to mohlo byt
> tim, ze pri pokusu o refresh provadel GET s "If-Modified-Since"

Shift+Reload by mel byt snad bezpodminecny GET. Aspon u vetsiny
ostatnich stranek mi to opticky pripada, ze nataha vsechno znovu, cache
necache. Pri zbeznem pohledu do docu galeona jsem to vsak potvrzene
nenasel, asi bych musel dotaz do jejich listu nebo primo okem do
zdrojaku, abych mel jistotu.

Nicmene neni to poprve, co mi u Gecko browseru nefungoval vynuceny
refresh, pokud pri predchozim nacitani stejneho URL dostal nejakou
chybu. Obvykle jsem musel vystoupit a nastoupit.

Petr