CBQ, prakticky priklad

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Květen 6 10:25:55 CEST 2002

> Ne, jenom to chce pouzit trochu zdraveho selskeho rozumu. Zopakuju otazku,
> abych se ujistil, ze spravne chapu, co po nas chcete:
>
> - ---- A ----- B ---- C,D,E
>
> A je router poskytovatele
> B je router Vas
> C,D,E jsou stanice klientu
>
> Mezi A a B je 64k linka. Vy chcete, aby se provoz na ni rozdelil na
> routeru B spravedlive mezi C,D,E. IMHO je to nesmysl do te doby, dokud
> mezi A a B nebude _podstatne_ vic nez 64k. Trosku se nad tim zamyslete a
> pokud stale jeste nebudete chapat proc, muzete se dal ptat.

Ano chapete to spravne.
Co je to _podstatne_ vic ? (ted mame 92k) - vim ze 64k je malo,
mi jde jenom o to ze kdyz jeden uzivatel zacne stahovat ostatni si
ani "nepingnou", zakazat to tomu uzivateli nemuzu - je to muj reditel.
Chtel bych aby jinym uzivatelum zustalo aspon trochu kapacity.

Dekuji za odpoved.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz