Dokonalej blábol

Jiří Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Květen 6 10:38:00 CEST 2002

Ahoj,

koukal jsem se na pát těch odkazu co se tyka "nejlepsi volby operacniho systemu pro Vas server od Microsoftu" ... A objevil jsem neco, co Vam pratele doporucu precist. Nazval bych to slovy "Dokonaly blabol" ... :-) Je to na adrese http://www.microsoft.com/windows2000/docs/compsol.doc Zajimalo by me, proc tam Microsoft nedal jeste jednu tabulku nakonec, kdyz uz se chce srovnavat se Solarisem. V ty tabulce by mely byt policka "Stabilita, Dostupnost, Spolehlivost a hlavne ovsem Cena" :-)
Docela by me zajimal Vas nazor na tu snusku "kecu" ..... :-)))

Jirka