CBQ, prakticky priklad

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Květen 6 12:54:09 CEST 2002

>Ted mluvite o 64kB, pred chvili jsem registroval ze jste mluvil o 92
>(pardon, to byl preklep 96) Kbitech... kdo se v tom ma vyznat...:-(

POZOR my jsme dva -
ja Ondrej Prokop mam 96k
Zdenek Horak ten ma 64k - resi v podstate ten samy problem

> Prominte, ale co kdybyste presne popsal co chcete? Ono je dost
> podstatny rozdil zda-li k siti pristupuji 3 resp. 20 pocitacu, ktere
> chcete omezovat...:-(

To co chce Ondrej Prokop

- ---- A ----- B ---- C,D,E

A je router poskytovatele
B je router Vas
C,D,E jsou stanice klientu
Linka ma kapacitu 96k
Ja chci aby C, D,E,,, atd. mely narok na 32k, s tim ze pokud bude
volnych zbylych 64k, muzou tuto kapacitu vyuzit. Jinak
pocitacu v siti s pristupem na internet je cca 20, ale nestava se
se by ve stejnou dobu stahovalo vice nez 3 pocitace.

Tzn. ze pocitac by mel mit narok cca na 32k + jestli je
volna kapacita tak zbytek, protoze rozdelovat 96k na 20PC
je asi blbost, kdyz jak jsem jiz vyse uvedl, na internet
pristupuji soucasne 3 pocitace.

Dekuji

S pozdravem

Ondrej Prokop