CBQ, prakticky priklad

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pondělí Květen 6 13:36:37 CEST 2002

> Hmmm, cut&paste umite opravdu dobre,
Schranka ve Windows pracuje dobre a spolehlive.

>ale porad tam nic nevidim o tech 20  pocitacich ;)

Jeste jednou:

Mam Linuxovy router, ktery je do internetu pripojen
rychlosti 96k. Na tento router je pripojeno cca 20PC.
PC maji privatni adresy 192.168.1.1-255 - muze bych
jit treba za rok treba 30, nezalezi na poctu.
Vetsina techto PC internet skoro vubec nepouziva,
ve stejnou chvili jsou vetsinou aktivni maximalne 3PC.
Muj pozadavek je, aby KAZDY z techto 20 PC mel narok
na 32k (je mi jasne ze je to blbost 96k/20PC = NIC, ale jak
jiz jsem uvedl internet ve stejnou chvili pouzivaji vetsinou
max.  3 PC.). Zbyla kapacita (v pripade, ze by na internet
pritupoval napr. jen 1PC by mel celych 96k) by se sdilela
podle moznosti. Pro toto reseni bych chtel pouzit prikaz tc.

PS Slibuji, ze kdyz dostanu spravnou konfiguraci, ktera bude
fungovat, tak ji zverejnim na WWW strankach pro jine zacinajici
uzivatele, at maji z ceho cerpat, protoze jak je videt z teto
diskuze je to rozsireny problem, kdy administrator potrebuje
omezit uzivatele kteri maji jediny cil, a to stahnout cely obsah
internetu na svoje PC. :-)

Jestlize chci nemozne napiste prosim z jakeho duvodu to nejde.

Dekuji

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz