Re: win programy pod linuxom

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Květen 6 15:28:31 CEST 2002

Dne 6. květen 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> xdos je jednou z binarek dosemu - 'dos' spusti dos bez X-windows,
> 'xdos' vsechno zobrazuje v X-ovskym okne

Tak jest.

> pletete jabka a hrusky! dosemu jen vytvori virtualni stroj ve kterem
> bezi nektera z implementaci dosu : bud oficialni M$-dos, nebo treba
> freedos.

Já jsem to každopádně instaloval jako jediný balík (ze SuSE
distribuce) a tak to taky používám. Vzhledem k tomu, co jste
napsal by nemuselo být na škodu nainstalovat možná originální
DOS, neboť některé aplikace mi ve freeDOSu nejely správně.

Ale DOS už dneska skoro nepotřebuji, tyto info jsou pro ty,
kteří z nějakých důvodů ještě potřebují něco rozjet.

Zdraví Oak

Reklama:
E-mail zdarma na cely zivot: http://email.seznam.cz