Fw: Jak pripojit MS WindowsXp na SAMBU Linuxu? Je potreba upravit registru?

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Květen 6 15:38:27 CEST 2002

Dne po 6. květen 2002 15:37 jste napsal(a):

> Potreboval bych poradit, jak upravit registr MS Windows XP, abych se dostal
> na Linuxový server (přes SAMBU). Udajne se jiz o tom tady mluvilo, ale v
> archivu jsem nic nenasel. Diky za radu Ales Radej.

Pripojoval jsem tam tohle:
--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic