Odpoved na kampan M$

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Pondělí Květen 6 17:03:21 CEST 2002

On Mon, May 06, 2002 at 12:16:47PM +0200, Jakub Travnik wrote:
> [...]

Já bych tady ještě přidal stránku, která mě tak nadchla (byla na
nějakém ne zcela stabilním free serveru), že jsem si ji stáhnul
a vystavil u sebe --
http://www.volny.cz/cepls/clanky/what_to_do.html (je to tedy
v angličtině, ale myslím, že i s velmi chatrnou znalostí
angličtiny by Vám to nemělo zabrat více jak pět minut, nežli to
přečtete).

Matěj

--
Matej Cepl, cepl.m na neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The difference between death and taxes is death doesn't get worse
every time Congress meets
	-- Will Rogers