mc ftp auto-reconnect (advanced mc)

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Pondělí Květen 6 16:58:49 CEST 2002

On Sat, May 04, 2002 at 09:30:22AM +0000, Jan Korbel wrote:
> tak to je zla zprava :(
> nezkousel nekdo advanced mc? nasel jsem to na freshmeatu, hp to ma zde:
> http://esp-team.scene.hu/
>
> a podle popisu je to zalozeny na mc 4.1.35, ma to udajne prepsany cely ftp a
> umi to navic treba:
> - Better syntax hilighting in editor
> - Allow file/dirsize to be > 2GB
> - FTP supports FXP (direct server-to-server connection)
> - FTP transfers without copying to TEMP
> - Fixed ZIPfs, added ESP support

Já Vám tedy nevím, ale já tady mám mc 4.5.55 a některé věci
z toho určitě umí. Používám vim, takže k první věci se
nevyslovím, a soubory větší než 2GB jsem (naštěstí) ještě
nepotkal, ale přesouval jsem včera něco z jednoho adresáře na FTP
do druhého a měl jsem pocit, že to šlo příliš rychle na to, aby
se to stahovalo do lokálního adresáře. A co se týče .ZIPů, tak ty
jsou podstatně lepší (i když nevím, co je ESP support). Zkuste si
stáhnout novou verzi MC. Možná budete příjemně překvapen.

Matěj

--
Matej Cepl, cepl.m na neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were
real men, women were real women and small furry creatures from
Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha
Centauri.
	-- Douglas Adams