Diald a dynamicka adresa

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Květen 6 20:36:49 CEST 2002

Dobry den vsem,

Pouzivam pro pripojeni na Internet dialup s pppd a diald  - posledni
dostupne verze. Bezi to na RedHatu 7.1 jadro 2.4.18. Pak jeste netfilter
firewall s
masq.

Maly problem, ktery s tim mam: pokud startuju spojeni on demand, pak
prvni pakety, co zaktivovaly vytaceni, nedorazi k cily. Jakmile je PPP
spojeni s ISP aktivni a pouziju
refresh stranky WWW, nebo znovustpusteni PINGu, pak je vse OK. Nasel na rady
ohledne /proc/sys/net/ipv4/dynaddr - nastavit na 1. Mne to z nejakeho
duvodu nefunguje.

Mate s tim nekdo nejake zkusenosti ? Zadny velky problem, ale celkem
to otravuje.

Dik za odpovedi

Dan

P.S. V diald jsem zkousel provoz s bufferingem paketu i bez. Bez
rozdilu.