kryptovana komunikace MTA-MTA

martin.reiser.konf na centrum.cz martin.reiser.konf na centrum.cz
Pondělí Květen 6 21:43:11 CEST 2002

existuje nejaky standardni zpusob, jak zajistit sifrovani komunikace mezi
urcitymi smtp servery (hlavne nas a materska firma v nejmenovane zapadni
zemi, kde meli trochu problem s volbou prezidenta)?
muj server je postfix, ale ten druhy nemohu ovlivnit, to neni linux (jejich
it oddeleni linux neovlada)

jde mi o to, aby e-mailova komunikace s materskou firmou neprobihala
nekryptovanym klasickym smtp. Jedna z moznosti je samozrejme VPN, a pomoci
lokalni DNS to odklonit a hnat po VPN. Oni mi ale jako firewall cpou
"krabicku" checkpoint za bratru 100.000 - IMHO zbytecny prepych. A o
freeswan nechteji take moc slyset.

Martin Reiser