Casopis o linuxu - jedine na CD?

Michal Sviga dama na centrum.cz
Pondělí Květen 6 21:51:04 CEST 2002

Jirka Kosek wrote:

> Nechci nikomu brát iluze, ale když si na stánku koupíte časopis za 100,-
> tak dalších 200 Kč je nákladů na jeden výtisk je pokryto reklamou. Bez
> reklamy by jedno číslo vyšlo na 300 Kč. Obávám se, že v Česku dostatečný
> objem reklamy do časopisu zaměřeného na Linux neseženete.

Tak to urcite bude, ja jsem jen reagoval na diskusi o variantach
distribuce. Puvodni navrhy byly o tom, ze casopis by mohl stat cca.
100,- Kc a zvazovaly se moznosti distribuce. Prislo mi zajimave to
posilat na CD a pribalit soft.
Nevim na jakem zaklade fungovaly (funguji) linuxove noviny? Treba by to
byla moznost, jak je zreformovat a ozivit.

S pozdravem Michal Sviga