zvetseni disku

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Květen 7 09:38:42 CEST 2002

> V linuxu je to skoro to same, jen to sysnuti znamena spravne zapsat lilo.
> dobra cesta je dat si na disketu jadro se spravne nastavenym rdev, po
> vymene disku z nej nabootovat a zapsat lilo. IMHO je to cesta nejmensiho
> odporu. (jadro na disketu davame pomoci dd if=jadro of=/dev/fd0. A
> doufame, ze nemame ovladace jako moduly, nebo prilis velke jadro :-))

Problem nastava v okamziku, kdy v pocitaci nemate floppy ani CD mechaniku.
Jde nejak udelat nastledujici?

Mam v pocitaci HDD1 na /dev/hda. Je na nem lilo a funguje. Pridam HDD2 do
/dev/hdc a pripravim na nem linux. Pak chci pustit lilo tak, aby po
vyndani HDD1 a prehozeni HDD2 na /dev/hda system nabehl. Uz jsem to
nekolikrat zkousel, ale zatim jsem nikdy neuspel a resil to bootem po siti
nebo docasnym pripojenim floppy mechaniky.

-- Honza Houstek