Instalace RedHat 7.1 na COMPAQ ProLiant 2500

Tomas Kubr tkubr na seznam.cz
Úterý Květen 7 10:07:11 CEST 2002

Mel jsem podobny problem se serverem IBM xSeries232. Je v nem radic
NetFinity ServeRAID. K serveru dodavaji nekolik CD a na jednom z nich byl
obraz driver disku pro RH. Nainstaloval jsem RH 7 s timto diskem bez
problemu. Pak jsem chtel preinstalovat na RH 7.2 a ten driver disk
odmital. Po nekolikadenim patrani jsem zjistil, ze je potreba pro jadra
rady 2.4.x jiny driver disk (v RH 7 je 2.2.x). Ten jsem stahnul z webu IBM
a bylo to v pohode.
S pozdravem TK.

Michal Dobes <dobes na tesnet.cz>
07.05.2002 09:26