Dia a export do EPS

Martin Sveda sejda na kn.vutbr.cz
Úterý Květen 7 11:49:52 CEST 2002

    Zdravim,
mam nainstalovany program Dia 0.88.1 z balicku v RedHat
6.2 Powertools a problem mam v tom, ze mi spatne
exportuje do EPS. Vysledny eps soubor nelze v nicem
prohlidnout (kghostview, ghostview, GSview, latex).

Tak jsem se chtel zeptat, jestli ma nekdo podobne zkusenosti
s timto programem a popisovanym problemem a jak je resil.

Anebo bych se chtel zeptat, jestli neexistuje nejaky
program na kresleni vyvojovych diagramu. Zatim jsem
vsechno kreslil  v Tgifu, ale na vyvojaky by se hodilo
neco lepsiho...

Diky moc.

			S pozdravem

--