Nekde je chyba v PDF - Re: Oznameni: casopis abicko

Leos Literak literakl na centrum.cz
Úterý Květen 7 12:22:40 CEST 2002

Ahoj,

zkusim z toho docbooku vygenerovat latex a z nej udelat
PS a PDF. Snad to bude lepsi. Ale zabere mi to par dnu ..

Kazdopadne v XPDF 0,92 se to zobrazilo v pohode ..

--
Leos Literak
http://AbcLinuxu.cz - tady je tucnakum hej!