CBQ, prakticky priklad

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Úterý Květen 7 12:32:23 CEST 2002

> 	Ano funguje...:-)

na stroji s _NATem_ vam funguje shaping _obema_ smery??

> 	Standardni, zadne speciality, ale jak uz jsem deklaroval, nebudu se
> zabyvat nejakyma omezenyma skriptama, svuj postup pres /sbin/tc jsem
> poslal vcera a po mirne uprave (zejmena zamena filteru z u32 na fw)
> musite docilit uspechu rovnez...

pokud vim, tak jste vcera resili rozdelovani a pujcovani pasma na pomale
lince. Zadne slovo o tom, jak se vyrovnat s prepsanim zdrojove adresy
maskaradou, zadne slovo o znackovani packetu, zadne slovo o tom, jak toto
znackovani zohlednit v cbq. :-(

Marek Barton