kontrola portů

MaReK Penguin Olšavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Úterý Květen 7 12:40:43 CEST 2002

    Dobrý den,
potřebuji (asi to bude jednoduché), jakým příkazem zjistím, jaké mám na
počítači otevřené porty (případně která aplikace je použvá).
    Díky
        MaReK
btw: Jak je to s formátem .rtf, je otevřený, nebo proprietální? Je to totiž
jediný formát, ve které sdílíme dokumenty bez problémů, proto mám dojem, že
musí být open, protože proprietální formáty tak implementovatelné nejsou
kvůli  neexistující dokumentaci.

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz

PS: pokud mi budete potřebovat poslat přílohu, nečiňte  tak prosím v
proprietálním formátu .doc firmy Micro$oft, ale v otevřeném (a méně
náročném) .rtf. Děkuji!!
btw: if You must to send me any attachment, don't use Micro$soft's
proprietaly .doc, but open (and smaller) .rtf, please. Thank You