Dia a export do EPS

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Úterý Květen 7 13:17:34 CEST 2002

On Tue, May 07, 2002 at 11:49:52AM +0200, Martin Sveda wrote:
>     Zdravim,
> mam nainstalovany program Dia 0.88.1 z balicku v RedHat
> 6.2 Powertools a problem mam v tom, ze mi spatne
> exportuje do EPS. Vysledny eps soubor nelze v nicem
> prohlidnout (kghostview, ghostview, GSview, latex).
>
> Tak jsem se chtel zeptat, jestli ma nekdo podobne zkusenosti
> s timto programem a popisovanym problemem a jak je resil.

Bohuzel musim zkonstatovat, ze mam stejny problem. Jenom s rozdilem
distribuce (Debian 3.0). Predchozi verze (ta z Debian 2.2) fungovala
bez problemu. Tusim to byla verze 0.83. Zatim me to uplne nepali, takze
cekam jestli se to "samo" nespravi (nekdo to nespravi).
Pokud ne - videl bych to na downgrade.
--
Zito