Linux nahrada za Win

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Úterý Květen 7 13:33:13 CEST 2002

<tichy na classfit.com> píše v diskusním příspěvku
news:OFC255D1FF.33E6FBF8-ONC1256BB2.00368B29 na mail.czn.cz...
> Prosim Vas,
> chci Linux se Sambou nasadit jako PDC,DNS,DHCP a file server. Vyhostit tim
> Mrkvosofty. Muze te mi na muj mail poslat nejake dlouhodobejsi zkusenosti
> (pripominky cemu se vyvarovat), dobre rady, abych to co nejrychleji
> nainstaloval a otestoval, prosadil u vedeni. Sambu mam doma, uzivam, ale
> nemam zkusenosti s vetsi siti.
>
> Sit bude citat 25 uzivatelu.

Myslel jste urcite, ze chcete nahradit Microsoft Windows, ze?

Myslim, ze o tomto tematu zde bylo napsano jiz tolik, ze by neskodilo
procist archiv konference, archiv clanku na root.cz atd. atd.

Cehu se vyvarovat? Pokud nemate dostatecne zkusenosti, nenahrazujte PDC
firmy o 25 uzivatelich za ostreho provozu, protoze v pripade neuspechu
budete potrebovat tez shovivave vedeni firmy. ;-)

MK