OT: Re: Nekde je chyba v PDF

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Květen 7 14:42:06 CEST 2002

Ono to asi nepatri do teto konfery, ale presto, je to problem dvips nebo
ps2pdf od Ghostscriptu ? Dival jsem se na dvips --help, ale zadny
rozumny prepinac, aby se pouzivaly vektorove fonty, jsem tam nenasel...

Vasek

PS: Kdyz pouziju pdfcslatex, tak prvne nemuze najit pdfcslatex.fmt, kdyz
mu to nandam rucne, tak pak font, csr10.pfb. Je fakt, ten ten tu
nainstalovany nejak nemam...

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer