sendmail - mobil

Milos Cihak - CTECH cihak na ctech.cz
Úterý Květen 7 15:06:51 CEST 2002

Zdravim,

jiz delsi dobu premyslim nad presmerovanim emialu na mobil. Kdyz nekomu ve
firme poslu vetsi email ktery ma presmerovany na mobil
tak napr. tech 5MB ktery by mohl jit pouze po interni siti tak odejde 5MB k
operatorovi a pak se tech 5MB opet vrati s hlaskou

   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
+420xxxxxxxx na sms.eurotel.cz
    (reason: 552 Message size exceeds fixed limit)

pri vetsim poctu emailu a uzivatelu je zatizeni linky dost znacne.

Napadlo me oddelit vnitrni postu od vnejsi..... ale libilo by se mi spis
abych mohl v te kopii odstranit prilohu nebo dokonce zpravu oriznout na 160
znaku.
Neresil jste nahodou nekdo neco takoveho?
RH72, sendmail-8.11.6-3

Diky CIHA

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19. 4. 2002