Jaky disk doporuci odbornik pro Linux?

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Úterý Květen 7 15:11:23 CEST 2002

Moje historka s diskem Conner (fakt jsem si to nevymyslel)

Meli jsme pocitac 386 s diskem Conner 40MB. Pouzival se
ve vyrobe k posilani NC programu na CNC stroje. Tento
PC jel nonstop. O vanocnich prazdninach byl tento pocitac
vypnuty, a kdyz jsem v lednu ho chtel zapnout tak mi nenajel
disk - neroztocil se. Vzhledem k jeho stari jsem ho chtel
automaticky vymenit za jiny. Kdyz jsem disk vyndal z PC vsiml
jsem si, ze do disku jsou navrtany neoriginalni diry pro upevneni
sroubkami. Protoze disk byl nefunkcni rekli jsme si ze se
podivame jak vypada zevnitr. Po rozebrani jsem neveril vlastnim
ocim, ty diry byly provrtany zkrz obal a vnitrek disku byl
PLNY HLINIKOVYCH SPON. Tyto spony zapricinily
zadreni loziska disku. A ted to prijde - PO VYFOUKANI
VZDUCHEM A SLOZENI DISK BEZ PROBLEMU
SE ROZJEL a byl v provozu jeste cca 2 roky. Na disku bylo
jen par spatnych sektoru. Je mi to k smichu jak vidim
obrazky z vyrobnich hal - jak tam pobihaji lidi ve skafandrech
a ja spinavyma rukama se vzduchem (plnym vody - nemeli jsme
v te dobe jeste filtr) profukuji pevny disk.
Jo to byly stary dobry casy, kdy pocitace vydrzely vsechno.
Dneska se na ne clovek skarede podiva a uz nejdou.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz