Oznameni: casopis abicko

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Květen 7 15:21:55 CEST 2002

> Kdyz jsme u toho Palma nebude ABC vychazet v mobilnejsim formatu?
> (Plucker,iSilo,PalmDoc) Nemel by to byt pro DocBook zaden problem ;)

No on by to nemel byt prolem ani s online verzi, generovat seznam clanku
rekneme za posledni 3 dny plain html bez grafiky a pod, jen ciste jako
seznam a odkaz opet na cisty text clanku, a pak by nebyl problem aby si na
to kazdy sam postval pluckera ...

Nicmene jak psal autor, je to trocha prace( byt myslim tak na hodinku dve) a
zalezi na zajmu a casu :)

Jirka
--
Jiri Chaloupka