OT: Re: Nekde je chyba v PDF

Sremr Petr Petr.Sremr na vosrk.cz
Úterý Květen 7 16:50:36 CEST 2002

Ale dvips pouzil pri vystupu do vekt. fonty souboru, je potreba mit v
souboru "psfonts.map" cosi takoveho. Pozor na to, ceske Computer
Modern fonty maji nazvy s malymi pismeny zatimco anglicke velkymi

cmb10           CMB10           <cmb10.pfb
cmbsy10         CMBSY10         <cmbsy10.pfb
cmbx10          CMBX10          <cmbx10.pfb
cmbx12          CMBX12          <cmbx12.pfb
csr10           csr10           <csr10.pfb
csr12           csr12           <csr12.pfb
csr17           csr17           <csr17.pfb
csr9            csr9            <csr9.pfb

Muze zde byt i soubor s celou cestou. Pod DOSem jsem pouzival
napriklad

csr9            csr9            <c:\tex\psfonts\csr9.pfb
S pratelskym pozdravem

Petr Sremr
VOS a SPS Rychnov n.Kn.
email: sremr na vosrk.cz