Jak pripojit MS WindowsXp na SAMBU Linuxu? Je potreba upravit registru?

Willi Gruber gruberw na connectel-cz.com
Úterý Květen 7 15:34:09 CEST 2002

Taky jsem se pokousel, na server se dostanu (do public adresaru), krome
vlastniho domaciho. Je fakt, ze primarne se hlasim na server s WinNT a
druhy server se Sambou je pouze na ukladani dat. Jak z tohohle ven,
abych se dostal do vlastniho adresare.
wg