Shaping podla velkosti paketov

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Květen 7 18:00:23 CEST 2002

Julius Loman wrote:
:
: Potrebujem nastavit router s linuxom, tak aby prioritizoval interaktivny
: traffic, ale pozor, nejde mi o porty, ale o velkosti paketov.
: Skratka aby sa mensie pakety mali prednost pred velkymi. Tymto by sa snad
: dal obist fakt, ze ludia, co robia portforward cez ssh zahltia linku a
: neda sa interaktivne nieco robit.
:
: Napada ma nejaky mangle a potom shapeovat, ale zatial som nic vhodne
: nenasiel, tak sa radsej pytam.
:
	Netfilter umi oznacovat packety podle velikosti, pokud se nepletu.
A rekl bych, ze to umi i u32. Neumi to teda porovnavat packety, ale pokud
vam treba bude stacit klasifikace "packety >256 bajtu do jedne tridy,
packety <= 256 bajtu do jine", tak to asi bude vyhovujici.

-Y.