Casopis o linuxu???

Valašik Juraj kocanova na stonline.sk
Úterý Květen 7 15:57:20 CEST 2002

"Stanislav Meduna" <stano-cznews na meduna.org> píše v diskusním příspěvku
news:aatseh$259$1 na trillian.meduna.org...
> On Fri, 3 May 2002 10:25:54 +0200, "Valašik Juraj" wrote:
>
> : Z mojho pohladu ma ale Adobe Acrobat Reader (teda aj PDF) nevyhodu v tom
ze
> : sa neda s formatovanim nic upravovat co znamena ze to vytlacite tak ako
> : oni naformatuju (rozumej s konskymi pismenami) a to co by sa zmestilo na
> : 5xA4 bude na 10xA4.
>
> Tak si vytlacim dve stranky na jednu, tu by som problem nevidel.

V Linuxe to mozno ide ale vo Windows to bez inych aplikacii (FinePrint)
nejde - aspon otom neviem.
PS: Zial zatial pouzivam Win. a az ked budem mat nastudovany a budem
kvalitne ovladat Linux tak nan prejdem, zatial s nim iba experimentujem.

> : Moja akcetovatelna cena by bola do 100 sk. Zaujimavym by bolo urobit
> : elektronicky prieskum zaujmu a akcetovatelnej ceny.
>
> Tu ovsem uz ano - rozhodne nie som ochotny platit 100 korun
> za casopis so sirokym zaberom, kde ma zaujme jeden-dva clanky.
> To uz potom skor ocenit jednotlive clanky.

K tej cene - pozrite sa na ceny tlacenych medii(bez CD) ktore su "uplne"
vsestranne teda 90%win 10%linuxu... tak sa pohybuju v relaciach do 100Sk.
Tym ze su vsestranne maju aj vsestrannejsiu klientelu a tym aj vacsi obrat a
zisk - z coho vyplyva ze by mali byt lacnejsie ako jednostranne zamerany
casopis na Linux. Mimochodom slovicko "do" znamena maximum - zalezi totiz aj
na pomere obsahu k cene. Treba si tiez uvedomit ze by mal podstate monopolne
postavenie vzhladom na uzku specializaciu na Linux - co by k cene
neprispievalo.

> Pravdu povediac, vidim ako iluziu, ze by cokolvek elektronicke
> nekolovalo hodinu po vydani po celej skole, internate a.p.
> Na to nase narody este nedozreli...

Svet nekonci len na internate a skole - su aj ludia v normalnych
zamestnaniach, kde si nemyslym ze by to islo az tak rychlo - linuxakov je
tam malo a tym aj kontakty. Koniec koncov chudobny clovek (student) by si to
asi aj tak za peniaze nekupil. Takze podla mna by vela nestratili.

Mozno ste prehliadli maj navrh na urobenie el. prieskumu na zaklade ktoreho
by sa dali urobit rozumnejsie analyzy dopytu a ceny. Mohli by sa toho ujat
niekdo z CZLUG.

Zdravim, Valasik Juraj.