Yamaha OPL3Sax a TNT2 M64

Ing. Július Fedáš fedas na inmail.sk
Úterý Květen 7 16:08:09 CEST 2002

Dobrý deň,

chcel by som Vás požiadať o radu. Mám zvukovku Yamaha OPL3-Sax na ISA slote a
AGP grafickú kartu NVidia TNT2 M64. Problém spočíva v tom, že keď som
používal MDK 8.0 tak zvukovku našlo pri inštalácii bez problémov a po
nainštalovaní ovladačov (GLX aj kernel) grafiky aj ta bežala bez najmenších
problémov. Pri MDK 8.1 zvuková karta šlapala OK, ale inštalácia ovládačov pre
TNT2 už vyhadzovalo chybové hlášky. GLX nainštalovalo v pohode, ale kernel
skončil s hláškou o chybe. Teraz mám MDK 8.2 a po nainštalovaní MDK už
zvukovka bola ticho a ovládače od NVidie dopadli podobne (chybová hláška pri
inštalácii kernel). Napr. TUXRACER ani nespustím.
Nie som žiaden profík, všetko robím systémom pokus-omyl, ale už som bezradný.
Vraj linux smeruje na desktopi do domácností. Mám pocit čo novšia verzia tým
väčšie problémy.
Budem vďačný za každú radu. Ak bude treba niekde niečo upraviť a pod tak
poprosím napísať to po lopate, aby som nemusel túto konferenciu zaťažovať
ďalšími otázkami.
Ďakujem.

S pozdravom

Július Fedáš