Dia a export do EPS

Martin Sveda sejda na kn.vutbr.cz
Úterý Květen 7 22:22:33 CEST 2002

    Zdravim,

> Pozrite do toho suboru - nevyplaval zase na povrch stary problem
> s desatinnymi cislami podla locale (t.j. s ciarkami namiesto bodiek)?

tak tohle jsem nezkousel. Nicmene muj puvodni Dia pro
RH6.2 byl 0.81, takze jsem si stahnul zdrojaky 0.88.1
a po celovecernim trapeni se mi to podarilo zkompilovat.

No a ono uz to funguje...

Takze snad uz to ted bude bez problemu (a snad ty hezke
obrazky muj recenzent diplomky i oceni :-)

Navic jsem zase kousek dal ve znalostech linuxu.
Nejlepsi cesta, jak si se vsemi linuxovymi problemy poradit,
je prozkoumat to poradne sam :-)

Ale dekuji za vsechny namety.

			S pozdravem

--