Detektor =?utf-8?b?c2Nhbm5vduFu7Q==?= =?utf-8?q?_?= =?utf-8?b?cG9ydPk=?=

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Středa Květen 8 14:11:50 CEST 2002

da se to realizovat pres portsentry, ale uvedomte si, ze pokud si pres
iptables spravne nastavite firewall, tak vam pujdou logy primo z toho fw.

chtel byhc jen poznamenat, ze pokud pouzijete _jakoukoli_ reakci na
portscan, ktera bude neco zakazovat, delate tim dost casto DoS utok sam
na sebe.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #139: