fonty a ooffice

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Květen 8 14:50:03 CEST 2002

Jaroslav Polacek wrote:
> petr.podrabsky na cz.abb.com wrote:
>

>>Caute,
>>
>>mam Mandrake8.2 a Open Office. Existuji pro openoffice fonty jako jsou
>>Arial CE a Times new roman? Nasel jsem tam par fontu a mezi nimi takove
>>jako jsou Thorndale, A.D.mono,Gothic a Bookmans se kterymi se daji typovat
>>nejaka pismenka. Vyber fontu je tam velmi mizernej.
>

> Na M$ site by mely byt k downloadu nejake free TTF fonty. Asi by se
> tam nasly i pro cestinu (ovsem asi jen Win-1250). A kdyz je Bill dava

M$ ma TTF fonty v UNICODE.

> zadara, tak proc si neposlouzit? Blbe je jen to, ze jsou tusim chytre
> zapakovane ve spustitelnem archivu, tak si nekde budete muset pujcit
> Windoze. Jinak M$ Exploder take tusim ma nejake fonty. Kdyz si

Na co Windoze? (viz dale)

> rozpakujete ty .CAB soubory, nekde by se mely mezi tim svinstvem
> valet. Staci se jen sehnout.  :-)
>
> Jarda

# apt-get install msttcorefonts

$ dpkg -s msttcorefonts
Package: msttcorefonts
  This package allows for easy installation of the Microsoft True Type
  Core Fonts for the Web including:
  .
    Andale Mono
    Arial Black
    Arial (Bold, Italic, Bold Italic)
    Comic Sans MS (Bold)
    Courier New (Bold, Italic, Bold Italic)
    Georgia (Bold, Italic, Bold Italic)
    Impact
    Times New Roman (Bold, Italic, Bold Italic)
    Trebuchet (Bold, Italic, Bold Italic)
    Verdana (Bold, Italic, Bold Italic)
    Webdings
  .
  You will need an Internet connection to download these modules from
  Microsoft's Web site.

---------------------------------

Pro ne-Debianisty:

for exe in \
andale32.exe \
arialb32.exe \
arial32.exe \
arial32.exe \
arial32.exe \
arial32.exe \
comic32.exe \
comic32.exe \
courie32.exe \
courie32.exe \
courie32.exe \
courie32.exe \
georgi32.exe \
georgi32.exe \
georgi32.exe \
georgi32.exe \
impact32.exe \
times32.exe \
times32.exe \
times32.exe \
times32.exe \
trebuc32.exe \
trebuc32.exe \
trebuc32.exe \
trebuc32.exe \
verdan32.exe \
verdan32.exe \
verdan32.exe \
verdan32.exe \
webdin32.exe
do
   wget http://www.microsoft.com/typography/downloads/$exe
done

Jeste potrebujete cabextract:
http://www.kyz.uklinux.net/cabextract.php3

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people