Detektor scannov??port

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Květen 8 19:12:57 CEST 2002

On Wed, May 08, 2002 at 05:34:00PM +0200, Jiri Mlika wrote:

>      Firewall mám nastavený, ale chtěl bych něco, co by na mě v případě
> scanu zakřičelo, že se něco děje. Je to jen pro dial-up. Chci si vyzkoušet,
> jestli na mě nenarazí nějaké náhodné scanny.

Tak pokud chcete ty praktické zkušenosti, tak:-)

na tohle používám právě Snort a na jeho logu mám pověšený svůj skript,
který při scanu provede nějakou reakci.

>      Jirka

BTW jak jsem v tom minulém mailu jmenoval ten Scan Detect, tak to jsem asi
myslel něco jiného, jenom nevím, jak se to jmenuje, protože ten Scan
Detect je nějaká šílenost v Basicu a to jsem na mysli fakt neměl. :-)

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds