Detektor scannov??port

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Středa Květen 8 20:36:57 CEST 2002

>      Firewall mám nastavený, ale chtěl bych něco, co by na mě v případě
> scanu zakřičelo, že se něco děje. Je to jen pro dial-up. Chci si
> vyzkoušet, jestli na mě nenarazí nějaké náhodné scanny.

to je sice hezke, ale Vy z Vaseho 1 IP uvidite pouze pristup na 1 port, coz
znamena, ze aby tyhle jednoduche metody, jako je treba portsentry, mely
vubec nejaky vysledek, je dobre si vubec nespoustet zadne (nebo skoro zadne)
servery viditelne zvenku.

btw, plosne scany na Vas pocitac narazi naprosto jiste, ja tu mam na
pocitaci trvale pripojenem k siti nekolik takovych pokusu za den.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #274: