Kdevelop

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Čtvrtek Květen 9 12:27:13 CEST 2002

Zdravim

Mam dotaz ohledne Kdevelop 2.0 (stejne se mi to chova i v 1.x). Pisu program
(jenom pro terminal) v C a v okne v pravo se mi neobnovuje seznam funkci,
kdyz nejakou pridam (primo editaci zdrojoveho kodu). Seznam se obnovy enom
pokud Kdevelop zavru a zase otevru (staci zavrit a otevrit projekt). Dela mi
to na nekolika pocitacich, nikdy mi to nechodilo jinak. Hledal jsem odpoved
v archivu, ale je to obtizne a nenasel jsem to. Je to normalni, nebo jsem
nekde neco prehlednul? Do tedka jsem pouzival Anjutu, ale ta mi z nekolika
duvodu nevyhovuje. Rad bych presel na Kdevelop, ale s timhle jsem si nejak
neporadil.

    Martin Dostal