Dia a export do EPS - SOLVED

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Čtvrtek Květen 9 15:00:14 CEST 2002

On Thu, May 09, 2002 at 10:52:53AM +0200, Vaclav Ovsik wrote:
> Zkusil jsem pridat tohle do toho stareho XML. A hle export funguje.
> Mozna by se melo poslat upozorneni autorovi.

Prilis brzo jsem podlehl pocatecnimu nadseni. Po nekolikahodinovem usili
musim konstatovat, ze jsem byl s predchozim prispevkem mimo. Ze to
zafungovalo po modifikaci XML byla jen shoda okolnosti, nebyla
to pricina veci.

Tedy:
    - za normalnich okolnosti jdou diagramy z 0.83 otvirat v 0.88.1
    - protoze dia zrejme neni uplne stable, data mirne invalidni, ale
      chodiva treba v 0.83 nemusi chodit v 0.88.1

Muj problem byl v diagramu se schematicky znazornenim site, kde jsem
mel caru napojenou na takovy ten "tower" - "server" odspodu.
Jakmile jsem tu caru od toho toweru odpojil, nema uz problem ani dia
0.88.1. Prisel jsem na to pri kopirovani a pastovani diagramu
v dia 0.83 s cilem zjistit co je za problem.
Kdyz jsem to chtel okopirovat, zarval dia
"Error? Trying connect a non conectable handle. Check this out ...",
ale neptejte se me proc.
Ovsem pozor: kdyz jsem vsechno krome toho problematicke casti vyhazel,
tak s tim dia 0.88.1 pracovat muze. :-) Zavisi to zrejme na vetsim
mnozstvi okolnosti.
Me se to jevi jako zhorseni stability oproti verzi 0.83.

Jestli nekdo chce, poslu mu ten svuj diagram. Ja jsem se to bohuzel
k bugreportu (nejakemu popisnejsimu)  nedotahl.

--
Zito