Web mail client - nocc

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Čtvrtek Květen 9 20:26:16 CEST 2002

Zdravím,

  a v čem máte problém?

  Předpokládejme, že běží apache a php4.
  Pak je potřeba rozbalit balík nocc někam do adresáře, kam se dostanete přes
prohlížeč, nastavit si tam nějaké pop3 servery a pak napsat do prohlížeče tuto
adresu.
(tj. pro apache to obvykle bývá v /home/httpd/html/nocc nebo /var/www/html,
adresa bude http://localhost/nocc).
  Tento klient používám celkem dlouho a jsem spokojen (pokud potřebuji jen
přistupovat ke schránkám).
  Jako plnohodnotný webmail bych spíše doporučil SquirrelMail
(www.squirrelmail.org) nebo IMP (adresu si přesně nepamatuji, možná
www.horde.org ?).

  Je pravdou, že s poslední verzí nocc (0.9.5) jsem měl nějaké problémy, ale
starší je bez problémů.

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne čtvrtek 9. květen 2002 12:56 Vladimir Znaminko napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz