nizka rychlost paleni CD

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Květen 10 22:13:29 CEST 2002

Vypalovacka TEAC CD-W524E, CD-R media TDK 24x nebo Imation 24x, cdrecord
mi potvrdi rychlost 24x, takze 650MB mam vypaleno asi za 5 minut, tj.
pali mi to okolo
2.1 MB/sec. Stejnych vysledku dosahuji i ostatni 24rychlostni
vypalovacky v mem okoli
na PC pod Linuxem i Widnows.

Mam Duron 700 a 123MB RAM. Obraz ISO si pripravuji predem a teprve pak
palim,
audio palim z WAV souboru.

OldFrog.