problem s ftp pripojenim

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Květen 10 22:02:39 CEST 2002

> Nefunguje NAT FTP (na strane servra), pouzi aktiv mod alebo
> proxy, alebo
> rozchod spravne NAT (2.0/2.2 -> modprobe ip_masq_ftp, 2.4 -> modprobe
> ip_conntrack_ftp;modprobe ip_nat_ftp).

diky, budu se mit v cem stourat, NAT je jiny comp s WinRoutem.
Jen mi prave bylo divne, ze z domova, kde mam taky takovou
minisit mi to sem chodi bez problemu jak v aktiv tak pasiv modu.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331
This message was written using recycled electrons.