Invalid checksum 002f

Sobota Květen 11 15:17:58 CEST 2002

On Fri, 10 May 2002 neo na kiwwi.sk wrote:

> Vo vypise dmesg mi vypisuje pri eth0 aj eth1 dane chybove hlasenie.
> Jedna sa o karty 3COM905C. Inac karty funguju O.K. (aspon navonok).
> Neviete, co znamena dane chybove hlasenie? Dakujem.

Nepisete, jake mate jadro a jaky modul kartu obsluhuje. To je pak tezky.

Jinak podle drivers/net/3c59x.c se jedna o cheksum EEPROM a v roce 2000
byla v driveru provedena zmena tukajici se karet Tornado (ignorovani).

drivers/net/3c59x.c:

[...]
    LK1.1.6 06 Jun 2000, andrewm
    - Backed out the PPC defines.
    - Use del_timer_sync(), mod_timer().
    - Fix wrapped ulong comparison in boomerang_rx()
    - Add IS_TORNADO, use it to suppress 3c905C checksum error msg
      (Donald Becker, I Lee Hetherington <ilh na sls.lcs.mit.edu>)
[...]

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz