instalace RH 7.3

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Sobota Květen 11 15:09:36 CEST 2002

Dobry den,

mam nejake problemy s instalaci RH 7.3, tak bych se rad zeptal na vase
zkusenosti.

Stahl jsem si a vypalil 3 instalacni CD z ftp.linux.cz.
Doma jsem spustil tradicni grafickou instalaci, ale 2x po sobe mi spadla
anaconda tesne po nainstalovani posledniho balicku, vypis byl plny chyb
patrne pri zjistovani volneho mista a umount disku nebo CD-ROM. Jelikoz
moje CD mechanika cte mizerne a pri instalaci je to dost znat, rekl jsem
si, ze je mozna chyba ve spatne rozbalenych baliccich. Prekopiroval jsem
tedy vsechna tri CD do jednoho adresare na ext2 oddilu harddisku, presne
podle navodu v README (pro instalaci z FTP atd.)

Pote jsem si udelal boot disketu, ale bohuzel ta odmita najit instalaci
redhatu na tom harddisku. Instalace je umistena na ext2 v rootu v adresari
Valhalla. Zvolil jsem tedy patricny oddil a cestu /Valhalla. Nenasel nic,
pote jsem zkousel vsechny ostatni adresare (Redhat, RedHat/base atd.), ale
stale nic. Jen pokud jsem dal cestu az do RPMS, tak pocitac chvili
premyslel (nez prechroustal 1.5 GB dat) a pak mi opet oznamil, ze na disku
zadny redhat neni.

Nevite nekdo, co  s tim? Rad bych to za vikend zvladl, v pondeli si prinesu
jinou mechaniku, ale v tydnu uz je malo casu. Pracujici to znaji sami...

Diky
Jan Povolny