Web mail client - nocc

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Květen 11 18:21:07 CEST 2002

Zdravim,

  zkuste se podívat, jestli na konci toho souboru (pravděpodobně to má být
conf.php) nejsou za řádkem ?> žádné další znaky (i konce řádek!)
  Tato chyba je způsobena v tom, že prohlížeč již dostal nějaké znaky, ale
skript mu pak posílá hlavičky (http hlavičky pomocí funkce header()), ale ty
už nelze zpracovat.
  Zkuste se podívat do souboru index.php, zda na jeho konci za ?> nic není.

Doufám, že to pomůže. S pozdravy Pavel

,+---[ Dne pátek 10. květen 2002 10:19 Vladimir Znaminko napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz