iptables a pravidla

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Květen 11 22:07:12 CEST 2002

Hello yanek,

Saturday, May 11, 2002, 6:31:05 PM, you wrote:

y> melo by tam byt ...-m state --state...

y> # Ahoj linux,
y> #     Chtel jsem se zeptat co bych mel udelat kdyz zadavam pravidlo do
y> #     iptables a nahlasi mi to neco takoveho:
y> #
y> # bash-2.04# iptables -A INPUT -m --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
y>                                   ^^^^^^^

y> # iptables v1.2.1a: Couldn't load match `--state':/lib/iptables/libipt_--state.so: cannot open shared object file: No such file or directory
y> #
y> # Try `iptables -h' or 'iptables --help' for more information.
y> #
y> #     Hlasi ze neni nalezen soubor ale tento sobor tam je.
y> #
y> # libipt_state.so
y> #
y> # V jadre jiz modul ipt_state je nahran.
y> #
y> #                             Díky Lukas.
y> #
y> #
y> #                              mailto:linux_lukas na atlas.cz
y> #

moc diky bylo to tak v jednom clanku na serveru root.cz maji tuto
chybu a ja jsem asi byl dost nepozorny ctenar ze jsem jim na ni skocil
jeste jednou moc diky. Ahoj Lukas

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz