Potiz s instalaci usb tiskarny HP 656c

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Pondělí Květen 13 08:29:23 CEST 2002

Tuto tiskarnu jsem na RH 7.1 instaloval vcera. Mam ji pripojenou jako jedine
USB zarizeni. Pred bootem ji zkuste zapnout  a pak se podival to logu,
jestli ji jadro nadekovalo. Ja jsem ji potom pripojil pres /dev/lp0 a vse
jelo v pohode.

S pozdravem

                   Martin Homola

Dekuji